מדיניות החזרות וביטול עסקה
ביטול עסקה
- ניתן לבטל או לשנות את העסקה במהלך המכירה ולפני מועד סגירתה.
- ככלל הלקוחה רשאית לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן: “החוק”).
- במקרה של ביטול העסקה הלקוחה תחויב בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש”ח בהתאם להוראת החוק.
- במידה והמשלוח יצא לדרכו והלקוחות בחרו לבטל את העסקה, יחויבו הלקוחות בעלות המשלוח גם אם המשלוח טרם הגיע ליעדו.
- ניתן להחזיר מוצר 2 ימי עסקים לאחר קבלתו ובתנאי שהאריזה נותרה סגורה ובמצב מכירה והודעה על הביטול נשלחה בכתב בדואר אלקטרוני ישירות אל החנות.
- האתר יהא רשאי לבטל עסקה כולה, או חלקה, במקרים הבאים:
- 5 נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
- 5 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין או כי גרמה להצגת נתונים שגויים באתר.
- 5 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בדואר אלקטרוני או בהודעת ווטסאפ לכתובת שצוינה בדף ההרשמה.
- אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאי האתר לבטל את המכירה. ההודעה תימסר בכתב במייל או בטלפון. טרמיטוס לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוחה ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי.
שירות לקוחות
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר:
- דואר אלקטרוני: info@termitoos.co.il
- הודעת ווטסאפ: 058-42020988
- טלפון: 1700-55-88-33
ט.ל.ח